הלפ-דסק

שירותי Help Desk הם שירותים הניתנים לעובדים בעסק. הדגש הוא על המשתמש הסופי. העובד שלך.
העובדים בעסק צריכים מישהו שיקשיב להם ולבעיות שעושה להם המחשב. מישהו שיתקן את המחשב וידריך כיצד להשתמש בתוכנות שעליו. הם צריכים מישהו שתהיה לו סבלנות, עם גישה שירותית, מישהו שיסביר מה היה ואיך זה לא יקרה שוב, שישתף את הידע לאחר שנפתרת תקלה. מישהו עם גישה אנושית.

זה השירות שאתם מחפשים. השירות נרכש במסגרת הסכם ריטיינר ולעובדים שלכם יש כתובת קבועה לשאלות ולקבלת תשובות ותמיכה. בנוסף, השירות כולל תוכנת ניטור שמותקנת על המחשב המתריעה על חריגות בעבודת המחשב השוטפת, כך שהנושא יטופל – בדרך כלל כבר בסימנים המקדימים – לפני שהעובד ירגיש שמשהו עומד להשתבש.

צרו קשר וקבלו סקירת משרד והצעת מחיר לתמיכה שוטפת במשתמשים שלכם, ותנו לעובדים את השקט שהם צריכים כדי לתת לכם את התפוקה שאתם דורשים. העבירו את כאב הראש של העובדים שלכם אלינו, אנחנו כבר נדאג לכך שהכל יעבוד.

הדרכת משתמשים. תמיכה במשתמשים. help Desk

Helpdesk, תמיכה במשתמשים, הדרכת משתמשים.

הלפ-דסק, הוא השירות שישאיר את העובדים שלכם עם פחות הסחות דעת.
לפרטים נוספים: helpdesk@natanor.co.il

יצירת קשר